• Каде може да се купи производот?
    - На mall.mk
  • Како да нарачам?
    - Со креирање на свој профил, одбирање на производот и додавање во електронската кошничка.
  • Кој е периодот на важност на цените?
    - Цените важат на денот на направената нарачка.
  • Како можам да платам?
    - Со платежна картичка, по електронски пат или при превземање на пратката
  • Како да ве контактирам?
    - На mail или по телефон
  • Каде ќе го добијам нарачаниот производ?
    - Производот ќе ви биде испорачан на домашна адреса или на превземно место
  • Колку е времето на испорака?
    - Испораката на нарачката е од 3 до 5 работни дена.
  • Дали се доплаќа за испорака до дома?
    - За нарачки над 2500 денари испораката е бесплатна, за нарачки до 2500 денари се доплаќа 150 денари за испорака.
  • Кои би биле предностите ако креирам корисничка сметка кај вас?
    - Процесот на купување е побрз, можете да додавате омилени производи, може да добивате каталог на mail.
  • Како да го искористам купонот кој го добив?
    - Со заклучување на нарачката може да се креира вредносен купон кој може да го користите.
  • Дали има гаранција за производите?
    - Гаранцијата е различна и зависи од брендот на производот
  • Каква гаранција имаат производите?
    - Различни производи имаат различен гарантен рок. При купувањето, со производот ја добивата информацијата за гарантните услови.
  • Дали има овластен сервис и резервни делови?
    - Овластените сервиси се различни и се наведени во гарантниот лист или упатството за употреба.
  • Дали важи рекламација на производ?
    - Производот може да се рекламира лично со прилог комплетна документација (фактура, фискална сметка, гарантен лист) во овластениот сервис.
  • Дали производот може да се замени за друг производ?
    - Да, доколку е неупотребен и е во фабричкото пакување со комплетната документација, со доплата на разликата во цена.
  • Земја на потекло на производот?
    - ЕУ и останато.
  • Како да се пријавам за добивање е-магазин?
    - Со внесување на вашата e-mail адреса.