-
Каде може да се купи производот?
- На mall.mk
-
Како да нарачам?
- Со креирање на свој профил, одбирање на производот и додавање во електронската кошничка.
-
Кој е периодот на важност на цените?
- Цените важат на денот на направената нарачка.
-
Како можам да платам?
- Со платежна картичка, по електронски пат или при превземање на пратката
-
Како да ве контактирам?
- На mail или по телефон
-
Каде ќе го добијам нарачаниот производ?
- Производот ќе ви биде испорачан на домашна адреса или на превземно место
-
Колку е времето на испорака?
- Испораката на нарачката е од 3 до 5 работни дена.
-
Дали се доплаќа за испорака до дома?
- За нарачки над 2500 денари испораката е бесплатна, за нарачки до 2500 денари се доплаќа 150
денари за испорака.
-
Кои би биле предностите ако креирам корисничка сметка кај вас?
- Процесот на купување е побрз, можете да додавате омилени производи, може да добивате
каталог на mail.
-
Како да го искористам купонот кој го добив?
- Со заклучување на нарачката може да се креира вредносен купон кој може да го користите.
-
Дали има гаранција за производите?
- Гаранцијата е различна и зависи од брендот на производот
-
Каква гаранција имаат производите?
- Различни производи имаат различен гарантен рок. При купувањето, со производот ја добивата
информацијата за гарантните услови.
-
Дали има овластен сервис и резервни делови?
- Овластените сервиси се различни и се наведени во гарантниот лист или упатството за
употреба.
-
Дали важи рекламација на производ?
- Производот може да се рекламира лично со прилог комплетна документација (фактура, фискална
сметка, гарантен лист) во овластениот сервис.
-
Дали производот може да се замени за друг производ?
- Да, доколку е неупотребен и е во фабричкото пакување со комплетната документација, со
доплата на разликата во цена.
-
Земја на потекло на производот?
- ЕУ и останато.
-
Како да се пријавам за добивање е-магазин?
- Со внесување на вашата e-mail адреса.